Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019 18:37

4+1 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το κολύμπι

ekalibc.gr

Share this post

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

     Το καλοκαίρι βρίσκεται εδώ για τα καλά και οι υψηλές θερμοκρασίες σε όλη την επικράτεια της χώρας φροντίζουν διαρκώς να μας το υπενθυμίζουν. Για όλους εσάς, λοιπόν, που είτε βρίσκεστε ήδη κοντά στη θάλασσα, είτε σχεδιάζετε τις διακοπές σας στο κοντινό μέλλον σας παρουσιάζουμε 5+1 λόγους για να εντάξετε το κολύμπι στην καθημερινή σας ρουτίνα. Πιο συγκεκριμένα:

1. Λειτουργεί ως αντίβαρο στην αυξημένη θερμοκρασία: Δεν χρειάζεται κανένα πτυχίο αστροφυσικής για να καταλάβει κανείς πως το κολύμπι δροσίζει το σώμα. Όταν ο υδράργυρος «χτυπάει κόκκινο», μια βουτιά στο νερό αποτελεί την καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση του καύσωνα. Αυτό βέβαια δεν θα πρέπει να μας κάνει να αμελούμε την προστασία μας από τις επικίνδυνες υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου, ειδικά όταν επιλέγουμε να κολυμπήσουμε τις «δύσκολες» μεσημεριανές ώρες.
2. Κερδίζεις παραπάνω, κάνοντας λιγότερα: Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες μορφές αερόβιας άσκησης, το κολύμπι έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα πως δεν καταπονεί καθόλου το σκελετικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού. Η άνωση του νερού μειώνει σε μεγάλο βαθμό το βάρος του σώματος με αποτέλεσμα όχι μόνο την εκγύμναση των μυών αλλά και την ανακούφιση των αρθρώσεων από τους πόνους και την καταπόνηση.
3. Προσφέρει αυξημένη μυϊκή τόνωση και δύναμη: Η πυκνότητα του νερού είναι 12 φορές μεγαλύτερη από αυτή του ατμοσφαιρικού αέρα. Το στοιχείο αυτό αιτιολογεί ακριβώς γιατί η κολύμβηση προσφέρει περισσότερη μυϊκή δύναμη αλλά και τόνωση σε σχέση με τις λοιπές μορφές άσκησης. Ο οργανισμός συνηθίζει σε εντατικότερους ρυθμούς και πέρα από την εκγύμναση που αποκομίζει, ταυτόχρονα «θωρακίζεται» από μικρο-τραυματισμούς στους οποίους θα μπορούσε υπό άλλες συνθήκες να υποπέσει.
4. Προσφέρει ευκαμψία και ελαστικότητα: Όπως θα γνωρίζουν και οι μυημένοι στον αθλητισμό, η μυϊκή δύναμη είναι σε βάρος της ευκαμψίας. Ειδικά η χρήση βαρών ως μέσο γυμναστικής εξαλείφει κάθε είδος ελαστικότητας στους μύες του αθλητή. Αντιθέτως, το κολύμπι έχει ως αποτέλεσμα το «τέντωμα» και «λύσιμο» των μυών, γεγονός που συμβάλλει στην ευλυγισία και την ελαστικότητα.
5. Ανακουφίζει από το άγχος και συντελεί στην ψυχική υγεία: Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το κολύμπι οδηγεί στην καλύτερη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος, βελτιώνοντας την αιμάτωση και οξυγόνωση του εγκεφάλου. Αυτό ακριβώς το γεγονός λειτουργεί ως κινητήριος μοχλός της διαδικασίας της νευρογένεσης του υποκαμπίου, διαδικασία που αντικαθιστά τα κύτταρα του υποκαμπίου που έχουν καταστραφεί από το άγχος, επαναφέροντας τη ψυχική και συναισθηματική ισορροπία.
     Ο Α.Ο Εκάλης σας εύχεται καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Ραντεβού, φυσικά, τον Σεπτέμβριο στις εγκαταστάσεις του ομίλου μας! Μέχρι τότε … καλές βουτιές!

Διαβάστηκε 53 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019 17:09

Πληροφορίες / Εγγραφές

Χάρης Τσώρτσος
Τηλ: 6977338482
Ώρες Επικοινωνίας: 18.00 - 20.00  
Email: cfafalios17@gmail.com

 

Αθλητικός Όμιλος Εκάλης
Φασίδερη 32, Εκάλη